1.02.2014

WORK IN PROGRES, PROTECTORATE OF MENOTH










Od zakupu zestawu dla dwóch graczy kolekcja protectoratu powiększyła się o dwóch Palladin of the Order of the Wall, doskonałej pod względem rzeźby figurki Dartan`a Vilmon`a z tego samego zakonu co poprzednicy oraz ekipy Flameguard Cleanser`s.
Wszystkie figurki zostały oczywiście oczyszczone, opiłowane itd.. Ręce, miecze, tarcze, płaszcz palldyna, oraz broń cleanser`ów zaopatrzyłem w piny, postanowiłem nie sklejać całości ponieważ znacznie ograniczyło by to dostęp do malowanych elementów (zwłaszcza w przypadku Vilmon`a ).
Całość oprócz płaszcza paladyna została spodkładowana białym Surface Primer`em od Vallejo przy pomocy aerografu.

Vilmon i Paladyni

Czyściciele

Elementy Cineratorów, Warjack`ów itd.

Waracki

Korpusy Cinerator`ów


Ponieważ byłem bardzo ciekawy jak z aerografem współpracują farby Formula P3, dla odmiany w przerwie malowania Khadoru zabrałem się za jakże udany rzeźbiarsko płaszcz jednego z paladynów. 
Na całość poszedł podkład german red brown, następnie z aerografu Sanquine Base P3. Formula P3 bardzo dobrze współpracuje z rozcieńczalnikiem do farb dedykowanym do aerografu Vallejo (new formula) oraz z X-20 A z firmy Tamiya. Następnie na bardziej wystające miejsca poszła Sanguine Highlight P3, ostatecznie rozjaśniłem mieszanką Sanguine Highlight i Ivory z Vallejo. Cienie zaznaczyłem Sanguine H. + Hexed Lichen Valejo, a w zagłębienia nałożyłem pędzlem glazy z mieszanki Sanguine Base i Royal Purple Vallejo.




c.d.n.




0 komentarze:

Prześlij komentarz