29.12.2013










Od jakiegoś czasu dojrzewała we mnie myśl o rozpoczęciu przygody z Warmaszyną i tak kilka tygodni temu zakupiłem sobie "na próbę" zestaw dla 2 graczy. Propozycja była bardzo atrakcyjna cenowo, a poniewaz nie mogłem zdecydować się właśnie nad frakcjami Protectorate of Menoth i Khador, postanowiłem dla różnorodności zbierać obydwie, co przypieczętowało zakup.






Niezwykle atrakcyjne pudełko mieści w sobie figurki dla dwóch frakcji wraz z kartami dla poszczególnych jednostek, skrócone wydanie "No Quarter", wprowadzenie do gry, skrócone zasady "Quick Start Rules" oraz kieszonkową wersję roolebooka, zawierającą pełne zasady bez części fluffowej. Dodatkowo mamy kości do gry oraz calowa miarkę.











Ponieważ jak na razie większy ze mnie kolekcjoner i pacykarz, najbardziej z całego zestawu ciekawiły mnie figurki i ich jakość. Niezwłocznie zatem zabrałem się za ich rozpakowanie. Jeśli chodzi o projekty, wiadomo kwestia gustu, dla mnie są rewelacyjne, figurki z tego akurat zestawu prezentują się niezwykle zacnie, mają bardzo dobrze oddane proporcje oraz doskonale oddaja klimat gry.
Co do jakości to niestety nie jest tak różowo, co prawda szczegóły są zachowane ale już rozmieszczenie nadlewek czy lini po podziale formy to lekka makabra, o zakrzywionych elementach nie wspomnę, ale tutaj akurat nie ma problemu bo żywico-plastik Privateera bardzo ładnie poddaje się gorącej wodzie i wszystko można poprawić.
Co natomiast dostajemy w zestawie.
      Casterzy : Kreoss do Menoth`u i Sorsha do Khadoru

Sorscha niestety była niekompletna (brak lewej ręki), ale po złożeniu reklamacji, Privateer bardzo szybko brakująca część dostarczył.



Man o War Shocktroopers ( 5 figurek)



Exemplar Cinerators  (5 figurek )



Warjacki, lekki Repenter, oraz dwa ciężkie Vanquisher i Crusader do Menothu





Dwa ciężkie warjacki do Khadoru Juggernaut oraz Destroyer


Podsumowując z zestawu jestem niezwykle zadowolony, zawiera sporo figurek, dużo materiałów szkoleniowych, wszystko porządnie wydane za naprawdę dobrą cenę. Jedynym minusem jest na pewno ilość czasu jaką trzeba będzie poświęcić na oczyszczenie tego zestawu z nadlewek itd., ale myślę że miodność figurek mi to zrekompensuje.

0 komentarze:

Prześlij komentarz