26.09.2012

Elwing i Touha Kureha










Dzisiaj przedstawiam dwie figurki postaci z gry "Shining Wind", Elwing i Touka Kureha. Pierwsza z mojej kolekcji pojawiła się elfka Elwing, zamówiłem ją od razu gdy tylko pojawiły się jej zapowiedzi, urzekała mnie jej delikatność, strój, kolory i bardzo zgrabna poza. Jak się okazało w realu Elwing wyglądała jeszcze lepiej i tutaj brawa dla Kotobukiji za jakość i dokładność malowania i pięknie oddane kolory, wykonaniu samej postaci również nie można nic zarzucić, jest praktycznie bezbłędna. Mając nadzieję na dalsze figurkowe prawie doskonałosci ruszyłem tropem Kotobukija-Shining Wind i jak się okazało nie zawiodłem się, od razu w oko wpadła mi Touka Kureha z tymi samymi zaletami co u Elwing, piekną pozą, lekkością i delikatnością. Miałem niestety małe problemy z zakupieniem figurki ale w końcu dzięki sprzyjającym okolicznościom (dzięki podgoor :) ) trafiła do mojej kolekcji, oczywiście okazała się niezwykle piekną figurką. Polecam.












fot.: ultramarine




2 komentarze:

  1. Mnie bardzo kusiła ta Kureha. Większość poluje na wersję Max Factory gdzie to właśnie ta od Koto mnie osobiście bardziej przypadła do gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również wolę tą wersję, od max factory wydaję się jakby trochę "obwisła" :)

      Usuń