10.06.2011

WORK IN PROGRES, REI AYANAMI










Po dłuższej nieobecności powracam do bloga i tym razem oprócz gotowych figurek, zamierzam przedstawiać również postępy prac na Garage Kit`ami, czyli zestawami do samodzielnego montażu i malowania.
Parę GK już zakupiłem w sklepie e2046 i czekam z niecierpliwością na dostawę.
Aby umilić sobie jakoś ten czas zabrałem się za niegdyś kupionego (całkiem nieświadomie) botlega Rei Ayanami, który był tak koszmarny a dodatkowo rozpadł się po wyjęciu z pudełka, że postanowiłem go przemalować i nieco uszlachetnić.

Oto jak prezentowały się niektóre elementy po wyjęciu figurki z pudełka







W pierwszej kolejności ruszyłem z pilnikami, papierami ściernymi, skalpelami itp aby nadać jej bardziej gładkich kształtów, oraz położyłem podkład Mr Surfacer 1000.

Na początek pierwsze fotki WIP-a.

Komentarze i sugestie mile widziane :)


fot.: ultramarine

0 komentarze:

Prześlij komentarz